Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Nike u vrcholových a profesionálních atletů
Překlad názvu: Marketing Research of the Nike Brand Value among the Top and Professional Athletes
Autoři: Procházková, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota; image; marketingový výzkum; sportovní produkt; Značka; Brands; image; marketing research; sports product; value

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/83374

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-353027


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet