Název: Marketingová komunikace fotbalového klubu AC Sparta Praha a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu: Marketing communications of the football club AC Sparta Praha and suggestions for its improvements
Autoři: Lupínek, Petr ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: charita; maskot; merchandising; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; Reklama; události a zážitky; Advertising; charity; direct marketing; events and experiences; mascot; merchandising; personal selling; public relations; sales promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/76282

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-345691


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet