Název: Ochranná známka a značka jako kulturní fenomén
Překlad názvu: Trda mark and Brand as a Cultural Phenomenon
Autoři: Frischmann, Petr ; Mucha, Ivan (vedoucí práce) ; Kosek, Jan (oponent) ; Poláková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adaptace; akulturace; fair trade; firemní kultura; intertextualita; ochranná známka; právo; společenská odpovědnost; spotřeba; symbol; značka; acculturation; adaptation; brand; consumer; corporate social responsibility; fair trade; firm culture; intertextuality; law; symbol; trademark

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72877

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-342237


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet