Název: Vliv reklamy na vnímání značky H and M Hennes and Mauritz
Překlad názvu: The effect of advertising on perception of the brand H and M Hennes and Mauritz
Autoři: Sádlová, Petra ; Křížek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Beseda, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Klíčová slova: Marketing; oděvy; psychologie; reklama; značka; advertising; brand; clothing; Marketing; psychology

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70321

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-339447


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet