Název: Marketingový výzkum - využití moderních technologií v komunikaci s návštěvníky sportovní akce
Překlad názvu: Marketing research of advanced technologies application in communication with the sport event visitors
Autoři: Špetlík, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Davis Cup; doprovodné aktivity; Fed Cup; marketingový výzkum; moderní technologie; sponzoring; vstupenky; accompanying activities; advanced technologies; Davis Cup; Fed Cup; marketing research; sponsorship; ticketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/65129

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-334266


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet