Název: Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a zahraničí
Překlad názvu: The Use of New Technology in the Field of In-store Marketing Communication in the Czech Republic and Abroad
Autoři: Altalová, Kristina ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bluetooth; iBeacon; In-store marketingová komunikace; LCD; mobilní technologie; NFC; nová média; nové technologie; nákupní centra; POP; retail; bluetooth; iBeacon; In-store marketing communication; LCD; malls; mobile technologies; new media; new technologies; NFC; POP; retail business; shopping centers

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64724

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333862


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet