Original title: Jak vytvořit samostatně motivované vzdělávání: Případová studie Coursera & Khan Academy 2014
Translated title: How to Create Self-Driven Education: The Social Web & Social Sciences, Coursera & Khan Academy 2014 Case Study
Authors: Růžička, Jakub ; Remr, Jiří (advisor) ; Soukup, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: eng
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: 21st century education; analysis; brand; case study; collaboration; community; competitive analysis; content analysis; coursera; data mining; education mix; facebook; google plus; keyword performance; khan academy; learning; long tail; motivation; natural language processing; new economy; online; open source; positioning; research; sentiment analysis; social media; social network; social sciences; social web; student-centered; technology; text mining; twitter; web traffic; wikinomics; youtube; analýza; analýza konkurence; analýza obsahu; analýza sentimentu; coursera; data mining; dlouhý chvost; facebook; google plus; khan academy; komunita; motivace; nová ekonomika; online; open source; positioning; případová studie; sociální média; sociální síť; sociální vědy; sociální web; spolupráce; technologie; twitter; vzdělávací mix; vzdělávání pro 21. století; výkon klíčových slov; výuka orientovaná na studenta; výzkum; wikinomics; youtube; značka; zpracování přirozeného jazyka

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63424

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-332572


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share