Název: Product placement v českém filmu
Překlad názvu: Product Placement in Czech Film
Autoři: Šťastná, Hana ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branded entertainment; film; Product placement; spotřebitelská estetika; sémiotika filmu; sémiotika marketingu; umístění produktu; značka; brand; branded entertainment; consumer aesthetics; marketing semiotics; movie; Product placement; semiotics of cinema

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/57086

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-326356


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet