Název: Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu: The Proposal of Company Marketing Mix
Autoři: Kovářová, Vlaďka ; Přikrylová, Renáta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; konkurence; makroprostředí; marketing; marketingový mix; mikroprostředí; ruční mytí automobilů.; advertising; competition; hand-car-washing.; macroenvironment; marketing; marketing mix; microenvironment; survey

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67617

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319745


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet