Název:
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku v kontextu extenze značky
Překlad názvu:
Development of Competitiveness of Company in the Context of Brand Extension
Autoři:
Vrána, Jan ; Slavkovský, Radim (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na posílení konkurenceschopnosti firmy IMI Partner a.s.. Posílení spočívá v návrhu marketingové komunikace, která poslouží k extenzi značky Pierre Cardin. První část práce obsahuje teoretická východiska, týkající se značky, její identity a hodnoty, komunikace a extenze značky. Ve druhé, analytické části, jsou analyzovány aspekty vstupující do života značky Pierre Cardin. V poslední návrhové části, je zpracován návrh komunikace značky Pierre Cardin, včetně časového harmonogramu a prognózy tržeb s účelem posílení konkurence schopnosti firmy IMI Partner a.s..
This diploma thesis aims on enhancing the competitiveness of the company IMI Partner a.s.. It consists in the proposal of marketing communication, which will serve to extension of the brand Pierre Cardin. The first part of the thesis contains the theoretical starting points concerning the brand, its identity and value, communication and extension of the brand. In the second, analytical part, the aspects of Pierre Cardin's brand life have been analyzed. In the last, proposal section, the proposal of Pierre Cardin's communication has been drawn up, including a timetable and sales forecast in order to enhance competitiveness of the company IMI Partner a.s..
Klíčová slova:
extenze; marketingová komunikace; psací potřeby; Značka; Brand; extension; marketing communication; writing accessories
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67036