Název:
CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti
Překlad názvu:
CRM as part of another possibility for developing care for the company's clientele
Autoři:
KOPECKÝ, Miroslav Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje tématu řízení vztahů se zákazníky neboli CRM. Hlavním cílem je na základě hloubkové analýzy provést návrh implementace nového CRM systému ve vybrané obchodní společnosti, kterou byla Jednota spotřební družstvo České Budějovice.This master thesis deals with the topic of customer relationship management in a company, where one of the main objectives of this work was the proposal to implement a CRM system. Implementation of the CRM system was proposed for company (Union co-operative association) Co-op Ceske Budejovice.
Klíčová slova:
CRM; implementace; systém; věrnostní program; zákazníci; řízení vztahů se zákazníky; CRM; CRM system; customer; customer relationship management; implementation; loyalty program Citace: KOPECKÝ, Miroslav. CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45835