Název: Návrh marketingového plánu elektronického obchodu pro vstup na zahraniční trh
Překlad názvu: Marketing Plan Proposal of E-commerce for Entry into Foreign Market
Autoři: Rippl, Adam ; Havlík, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; internetový obchod; Marketingový plán; sociální média; vstup na zahraniční trh; digital marketing; e-commerce; foreign market entry; Marketing plan; social media

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65534

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-316898


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-25, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet