TY - THES TI - Typologie zákaznic ve fitness službách TT - Typology of customer in fitness services AU - Lečková, Veronika AB - Title: Typology of customer in fitness services Objective: The aim of this work is determine typology of consumers in fitness services. Methods: Based on, this analysis to find out typology of consumers, who use fitness services. The object of my research is only women between age of 15-56, which regularly use fitness services. Research will be made by quantity method with personal questions. The sample will be composed of consumers of fitness centers, which will be choosen according to some criterions. Results: They will be chosen with casual selection. Statistic results will be depicted by means of graphs and tables. Keywords: marketing research, fitness services, personal questions, typology of customer AB - Název: Typologie zákaznic ve fitness službách Cíl: Cílem práce je určit typologii zákaznic ve fitness službách. Metody: Typologie bude zpracována na základě marketingového výzkumu. Objektem výzkumu budou ženy ve věku 15 až 56 a více let. Šetření bude prováděno kvantitativní metodou osobního dotazování. Respondenty se stanou zákaznice fitness center, které budou vybrány do vzorku podle určitých kritérií. Výsledky: Statisticky zpracované výsledky budou zobrazeny pomocí grafů a tabulek. Klíčová slova: marketingový výzkum, fitness služby, osobní dotazování, typologie zákazníka UR - http://www.nusl.cz/ntk/nusl-310699 UR - http://hdl.handle.net/20.500.11956/46415 A2 - Čáslavová, Eva A2 - Ruda, Tomáš LA - cze KW - osobní dotazování KW - fitness služby KW - typology of customer KW - personal questions KW - fitness services KW - marketing research KW - typologie zákazníka KW - marketingový výzkum PY - 2012 PB - Univerzita Karlova, Ovocný trh 5, 116 36 Praha 1, http://cuni.cz/ ER -