Original title:
Typologie zákaznic ve fitness službách
Translated title:
Typology of customer in fitness services
Authors:
Lečková, Veronika ; Čáslavová, Eva (advisor) ; Ruda, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Typologie zákaznic ve fitness službách Cíl: Cílem práce je určit typologii zákaznic ve fitness službách. Metody: Typologie bude zpracována na základě marketingového výzkumu. Objektem výzkumu budou ženy ve věku 15 až 56 a více let. Šetření bude prováděno kvantitativní metodou osobního dotazování. Respondenty se stanou zákaznice fitness center, které budou vybrány do vzorku podle určitých kritérií. Výsledky: Statisticky zpracované výsledky budou zobrazeny pomocí grafů a tabulek. Klíčová slova: marketingový výzkum, fitness služby, osobní dotazování, typologie zákazníkaTitle: Typology of customer in fitness services Objective: The aim of this work is determine typology of consumers in fitness services. Methods: Based on, this analysis to find out typology of consumers, who use fitness services. The object of my research is only women between age of 15-56, which regularly use fitness services. Research will be made by quantity method with personal questions. The sample will be composed of consumers of fitness centers, which will be choosen according to some criterions. Results: They will be chosen with casual selection. Statistic results will be depicted by means of graphs and tables. Keywords: marketing research, fitness services, personal questions, typology of customer
Keywords:
fitness services; marketing research; personal questions; typology of customer; fitness služby; marketingový výzkum; osobní dotazování; typologie zákazníka
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/46415