Original title: Kvalita a efektivnost služeb poskytovaných úřadem práce
Authors: Kubátová, Martina ; Krbová, Jana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této práce je zhodnotit kvalitu služeb poskytovaných úřady práce a navrhnout opatření a doporučení, která by mohla pomoci k jejímu zlepšení. Teoreticko metodologická část této práce se bude zabývat především problematikou nezaměstnanosti a vším co je s ní spojeno. Především pak úřady práce, které hrají v celé práci klíčovou roli. Text uvede výzkumné metody, které jsou používány při hodnocení kvality služeb, a posléze vybere tu nejvhodnější. Další část práce se bude věnovat samotnému výzkumu, který pomůže odhalit současný stav služeb, které poskytuje úřad práce v Příbrami. Bude zde uveden postup, podle kterého bude celý výzkum probíhat. V závěru tato práce navrhne doporučení, která by mohla vést ke zlepšení kvality služeb poskytovaných úřady práce.
Keywords: efektivnost; kvalita služeb; metoda přímého dotazování zákazníků; nezaměstnanost; politika zaměstnanosti; trh práce; úřad práce

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5668

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3095


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share