Název: Marketingová komunikace Strašnického divadla v letech 2005-2011
Překlad názvu: Marketing Communication of Strašnické divadlo during 2005 up to 2011
Autoři: Baláková, Zuzana ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: divadelní systémy; divadlo; kulturní politika; marketing; marketingová komunikace; Neziskový sektor; Strašnické divadlo; cultural policy; marketing; marketing communication; Non-profit sphere; Strašnické divadlo; theatre; theatre systems

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/44316

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-308609


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet