Název: Marketingový plán fitness a welness centra
Překlad názvu: Marketing plan of health club and spa
Autoři: Šulová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: cena; cenová strategie; fitness a wellness centrum; konkurence; marketingové cíle; marketingové řízení; marketingový mix; marketingový plán; zákazník; competition; customers; health club and spa; marketing aims; marketing control; marketing mix; marketing plan; price; pricing strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/39173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-303424


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet