Název: Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B
Překlad názvu: Marketing communications of Styl and Kabo trade fair aimed at the changeover from B2C to B2B sector
Autoři: Sluková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2C a B2B; marketingová komunikace; móda; oděvy; podlinková komunikace; Styl a Kabo; veletrhy; vystavovatel; B2C and B2B; BTL communication; clothing; exhibitor; fashion; marketing communications; Styl and Kabo; trade fair

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36947

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301213


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet