Název: Průzkumy trhu a veřejného mínění v České republice jako druh komunikační zpětné vazby
Překlad názvu: Public opinion and market research in the Czech Republic as kind of communication feedback
Autoři: Svobodová, Eliška ; Slámová, Hana (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: informace; komunikace; komunikační model; masmédia; masová komunikace; média; průzkum; průzkum trhu; veřejné mínění; communication; communications model; information; market research; mass communication; mass media; media; public opinion; research

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36783

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301051


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet