Název: Současné přístupy k vzdělávání učitelů anglického jazyka v reflexi studentských praxí
Překlad názvu: Current Approaches to English Teacher Education as Reflected in Trainees' Teaching Practice
Autoři: Holý, Tomáš ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Voňková, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: dovednosti učitele; praktická zkušenost; reflektivní dovednosti; studenti učitelství; vzdělávání učitelů; reflective skills; teacher education; teacher trainees; teaching experience; teaching skills

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/35863

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-300136


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet