Název: Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry
Překlad názvu: Artificial intelligence for real-time strategic games
Autoři: Sýkora, Ondřej
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bandit-based plánování; diskrétní simulace; Expected Outcome; markovovský rozhodovací proces; real-time strategická hra; bandit-based planning; discrete-event-simulation; Expected Outcome; Markov decision process; real-time strategy game

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/35848

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-300121


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet