Název: Jak hodnotí úroveň obtížnosti vybraných matematických úloh žáci ve věku 11 - 12 let
Překlad názvu: How do pupils aged 11 - 12 evaluate the difficulty level of choisen mathematical problems
Autoři: Blatská, Dagmar ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Jirotková, Darina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: didaktika matematiky; úroveň obtížnosti matematických úloh; didactics of mathematics; difficulty level of mathematical problems

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/31207

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-295412


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet