Název:
Marketingové strategie a zavedení motocyklu JAWA 250 na trhy nově přistoupivších zemí Evropské unie
Překlad názvu:
Marketing strategies and the launch of the motorbike JAWA 250 on the new EU member countries
Autoři:
Kraft, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Marketingové strategie a zavedení motocyklu JAWA 250 na trhy nověpřistoupivších zemí Evropské unie Cíle práce: Vytvoření marketingové strategie pro zahájení prodeje motocyklů JAWA na rumunském trhu. Metody: elektronické dotazování, interview Výsledky: Podávají přehled o preferencích potenciálních zákazníků a stavu trhu z pohledu experta rumunský trh. Klíčová slova: marketingový výzkum, značka, propagace, interkulturní komunikace 3Marketing strategies and the launch ofthe motorbike JA WA 25Oon the new EU member countries The aim: The main aim of the thesis is the creation of the marketing strategy of the JAWA Company for the Romanian market, particularly for the launch of the model JAWA 250 Travel on this market. The methods: electronic questioning, interview The results: preference ofprospective customer The key words: marketing research, mark, publicity, communication 4