Název:
Marketingový plán multifukčního areálu Eden
Překlad názvu:
Multifunction Centre Eden Marketing Plan
Autoři:
Pánek, Jakub ; Truhelka, Tomáš (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Nazev prace: Marketingovy plan Multifunkcniho arealu Eden Cil prace: Cilem prace je vypracovani marketingoveho planu stadionu Eden ve spolupraci se zastupci majitele stadionu spolecnosti E side property ltd., ktery by byl dale vyuzitelny v realnych podminkach fungovani stadionu. Metody: V teto praci budou pouzity analyzy SWOT, STEP a analyza konkurence. Rozhovory se zastupci spolecnosti E side budou probihat metodou hloubkoveho interview,. Vysledky: Vypracovani marketingoveho planu Multifunkcniho arealu Eden na zaklade vysledku analyz a teoretickych poznatku. Klicova slova: Marketingovy plan , STEP analyza, SWOT analyza, fotbal, Multifunkcni areal EdenTitle: Multifunction Centre Eden Marketing Plan Objective: The aim of the study is creation of Multifunction Centre Eden Marketing Plan in cooperation with representatives of E side property ltd. company, which would be usefull in the real conditions. Methods: SWOT, STEP analysis and analyse of competition. Interviews with E side property ltd. representatives will be made by In - depth interview method. Results: Draw up a Multifunctional Centre Eden Marketing Plan based on analyses and theoretical bases . Key words: Marketing plan , STEP analyse, SWOT analyse, soccer, Multifunction Centre Eden