Original title: Marketingová koncepce České florbalové unie
Translated title: Marketing Conception of the Czech Florball Union
Authors: Veselý, Petr ; Malecha, Petr (advisor) ; Oponent B, (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Abstract: Název: Marketingová koncepce České florbalové unie Marketing conception ofthe Czech floorball union Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci ČFBU a na základě výsledků analýz navrhnout novou marketingovou koncepci pro následující období. Metoda: Analýza bude provedena prostřednictvím modelu BCG a analýz SWOT a STEP. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou marketingovou koncepci České florbalové unie, zanalyzování všech faktorů, které na ní mají vliv. Vytvoření návrhu nové marketingové koncepce ČFBU pro následující období. Klíčová slova: analýza SWOT, analýza pomocí modelu BCG, analýza STEP, marketingová koncepce, Česká florbalová unie 1

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/971

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-265755


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-04-21, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share