Název: Marketingová koncepce řízení developerských projektů
Překlad názvu: Marketing concept management of development projects
Autoři: Varšo, Matej ; Modranský, Marcel (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: developer; developerský projekt; konkurencia; Marketing; marketingové prostredie; marketingový mix; SLEPT analýza; stavebníctvo; SWOT analýza.; trh; competition; construction; developer; development project; Marketing; marketing; marketing environment; marketing mix; SLEPT analysis; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/64543

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-265587


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet