Název:
Analýza konkurence firmy Sportisimo
Překlad názvu:
Competition analysis of Sportisimo s.r.o.
Autoři:
The Quang, Tho ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je provézt analýzu konkurenceschopnosti z pohledu společnosti Sportisimo s.r.o. použitím strategické analýzy a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti. Bakalářská práce teoretickou a praktickou část. První, teoretická část obsahuje základní vymezení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a popis nástrojů strategické analýzy. Praktická část se skládá z představení společnosti, analýzy mikro a makro okolí a analýzy vnitřních zdrojů podniku. Analýza vnějšího okolí je provedena pomoci Pest analýzy a Porterova modelu 5 konkurenčních sil. K analýze společnosti je využita strategická analýza vnitřních zdrojů společnosti. Silné a slabé stránky, ohrožení a hrozby vycházejících ze strategické analýzy, jsou shrnuty ve Swot analýze. Na závěr jsou uvedena doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.The aim of this bachelors thesis is to compile an analysis competitivensess for company Sportisimo s. r. o. by using strategic analysis and to suggest recommendations to improve competitiveness based on results from strategic analysis. This thesis divided to an theoretical part and practical part. The first, theoretical part contains definitions of competition, competitiveness a description of tools of strategic analysis. Practical part consists of company introduction, macro and micro environment analysis and analysis of internal resources of the company. Pest analysis and Porters 5 forces modul were used to analyse the external environment. Internal resources were analysed by strategic analysis of internal resources. Strengths, weaknesses, opportunities and threats are summed up in Swot analysis. In the end can be found recommendations for improvement of competitiveness of the company.
Klíčová slova:
Konkurence; Pest analýza; Porterův model 5 konkurenčních sil; Strategická analýza; Swot analýza; Competition; Pest analysis; Porters 5 competition forces; Strategic analysis; Swot analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52449