Název:
Analýza spotřebního chování na webových portálech
Překlad názvu:
Analysis of Consumer Behavior on Web Portals
Autoři:
Reimann, Petr ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjistit faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu na internetu. Rád bych představil nejznámější webové portály nabízející jak nové, tak použité zboží. Práce analyzuje využití jednotlivých nejznámějších webových portálů v České republice se zaměřením na vzrůstající oblíbenost repasovaného zboží. Teoretická část, která zkoumá preference spotřebitelů převážně na českém trhu, je hlavním podkladem pro vytvoření části praktické. V praktické části bude pomocí dotazníkové metody naplňován hlavní cíl práce.Na základě žádosti vedoucího bakalářské práce, není její součástí anglická část abstraktu, vč. klíčových slov.
Klíčová slova:
faktory ovlivňující spotřebitele během nakupování; internetový nákup a prodej; nové a použité zboží; spotřební chování; webové portály; není
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52363