Název: Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Překlad názvu: National-Cultural Comparison of Generations X and Y in the Czech Republic and Impact on Marketing Mix
Autoři: Hebersteinová, Ilona ; Čejka, Pavel (vedoucí práce) ; Matoušek, David (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: European Values Survey; generace X a Y; kultura; marketingový mix; World Values Survey; culture; European Values Survey; generation X and Y; marketing mix; World Values Survey

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53295

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262371


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet