Název: Analýza marketingové komunikace na vybraném trhu ČR perspektivou parciálních strategií dle Kotlera
Překlad názvu: Analysis of a Marketing Communication in a chosen Czech Republic Market from the Perspective of Kotler Partial Strategy
Autoři: Kouba, Václav ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový trh; Kotler; marketingová komunikace; reklama; Advertisement; Automotive market; Kotler; Marketing Communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53286

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262245


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2017-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet