Název: Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Překlad názvu: Modern marketing communication tools and their use of a particular online store
Autoři: Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kajfoszová, Dorota (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internetový obchod; Moderní marketingová komunikace; Móda; Výkonnostní marketing; ZOOT; E-commerce; Fashion; Modern marketing communication; Performance marketing; ZOOT

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262043


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet