Original title: Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Translated title: The possibilities and conditions for the use of tools for analyzing customer behavior on social networks
Authors: Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (advisor) ; Měsíček, Libor (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analytics tools; e-commerce; eshop; social media; social networks; analytické nástroje; e-commerce; elektronický obchod; Sociální média; Sociální sítě

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/53138

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262037


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-01-04, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share