Název:
Marketingový mix fitness centra
Překlad názvu:
Marketing mix of the fitness centre
Autoři:
Choutková, Aneta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je vymezit a zhodnotit marketingový mix fitness centra World Gym Fitness Group a.s. a doporučit změny, které by zvýšily efektivitu marketingového mixu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitola a zaměřuje se na téma marketingový mix služeb a marketingové prostředí. Výzkumná část je stěžejním výstupem diplomové práce a je založena na metodě přímého pozorování. V rámci praktické části byl proveden výzkum. Cílem bylo zjistit jaké je poslání společnosti a spokojenost klientů. Obsahem praktické části je nejdříve obecná charakteristika společnosti World Gym Fitness. Další kapitoly se zaobírají jednotlivými složkami marketingového mixu fitness centra, mezi něž patří služby, cena, propagace, distribuce, materiální prostředí a lidé. V závěru práce jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy a jsou navržena doporučení ke zvýšení efektivity marketingového mixu fitness centra.The aim of the thesis is to define and evaluate the marketing mix of the fitness centre World Gym Fitness Group Inc. and to recommend changes that would increase the efficiency of the marketing mix. The theoretical part is divided into two chapters and focuses on marketing mix of services and marketing environment. Within the crucial practical part there has been run a research to determine the mission of the company and clients´ satisfaction. The research is based on direct observation. The practical part contains at first general characteristics of the World Gym company. The next chapters are focused on the individual parts of the marketing mix of the fitness centre. The marketing mix includes services, price, promotion, distribution, physical environment and people. At the end all findings are summarized in the SWOT analysis and recommendations are designed to increase the efficiency of the marketing mix of the fitness centre.
Klíčová slova:
fitness centrum; marketingový mix; služby; fitness centre; marketing mix; srvice
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52920