Název:
Marketingová komunikace hudební skupiny The Snuff
Překlad názvu:
The Snuff music band marketing communications
Autoři:
Šorm, Jan ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Fejfarová, Martina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací české modern-rockové kapely
The Snuff, jejíž je autor této práce samotným členem, skladatelem. Na začátku práce jsou vymezena teoretická východiska z oblasti marketingu, kde je velká pozornost věnována novým trendům marketingu, které jsou mimo jiné spjaty s internetem a sociálními sítěmi. Praktická část je zaměřena na analýzu vlastního dotazníkového šetření, které se týká vnímání marketingových aktivit kapely ze strany českých a polských fanoušků, mezi nimiž mohou být i zařazeny kupní návyky fanoušků samotných. Poté je proveden řízený rozhovor s českou a polskou fanynkou kapely stejné věkové kategorie. Na základě těchto zjištění jsou navržena konkrétní řešení, jak marketingovou aktivitu zlepšit a také je vyhodnocen zájem o připravovaný nejambicióznější projekt kapely - The Ultimate Price a jakým směrem se ku prospěchu projektu ubírat.This graduation thesis describes marketing communication of czech modern-rock band
The Snuff, where author of the thesis is a member and composer of the band himself. At first, theoretical background in marketing is defined, especially significant attention is paid to latest trends in marketing communication including marketing communication on the internet and social networks. The practical part is focused on analysis of survey regarding buying habbits of the czech and polish fans of the band. Then pen and paper interview took place, which was done with czech and polish female fan of the band. Based on the findings, specific recommendations are proposed for The Snuff to improve their marketing activities. Also, The Snuffs most ambitious upcoming project called The Ultimate Price is analysed, whether is czech and polish fanbase interested in the project or not and also which direction should band take to finish the project successfully.
Klíčová slova:
hudební průmysl; komunikační mix; marketingová komunikace; on-line komunikace; podpora prodeje; public relations; reklama