Original title:
Propagace elektronického obchodu
Translated title:
Promotion of an e-shop
Authors:
Kratochvílová, Veronika ; Šimek, Pavel (advisor) ; Vasilenko, Alexandr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je tematicky zaměřena na problematiku propagace elektronického obchodu. Hlavním cílem práce je analýza a možnost využití vybraných metod a postupů propagace reálného elektronického obchodu včetně samotného ověření. Ve vlastní práci jsou poté hodnoceny jednotlivé metody a postupy propagace na reálný elektronikcý obchod. Následuje zhodnocení výsledků propagace vyhledávačů zboží Heureka a Zboží.cz. Data jsou zanesena do grafů, kde je vidět podíl jednotlivých metod na celkových výsledcích obchodu.The bachelor thesis is focused on problematics of an e-shop.
The main goal is to analyze used methods and processes of advertising on real electronic shop which includes its verification. After, in the evaluation of results, is discussed search of goods Heureka and Zboží.cz. Those informations are shown in charts, where the proportion of used methods clear next to the total results of an e-shop is clear.
Keywords:
affiliate; Facebook; Google AdWords; PPC; SEO; Sklik