Název:
Komunikace ve vybrané organizaci
Překlad názvu:
Communication in the selected organisation
Autoři:
Vondrová, Zita ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce nazvaná Komunikace ve vybrané organizaci se zabývá jednou z klíčových podmínek pro úspěch každé firmy a tou je komunikace. Hlavním cílem práce je zjistit a charakterizovat problematiku komunikace ve vybrané organizaci. V případě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení pro tuto organizaci.
Nejprve jsou vymezena teoretická východiska, která jsou získávána především z odborné literatury. Opírají se zejména o vysvětlení pojmů souvisejících s pojmem komunikace.
V praktické části je charakterizována daná organizace. Na základě syntézy získaných poznatků v první, teoretické části, je hlavním cílem výzkumu analyzovat komunikaci uvnitř organizace. Na základě zjištěných poznatků z dotazníků a rozhovorů prezentovat v závěru práce návrhy, které by vedly k zefektivnění komunikace a tím ke zvýšení produktivity práce a ke zlepšení pracovního prostředí.
The Diploma thesis called Communication in the selected organisation is dealing with one of the key requirements for success of every company, and that is communication. The main objective of this work is to find out and characterize topic of communication in selected organisation. In case there are found any deficits, propose recommendations for this organisation.
First, the theoretical basis is defined, that is gained mostly from reference books. It is based mostly on explanations of names connected with the word communication.
Selected organisation is characterized in the practical part. Based on synthesis of basic knowledge from the first, theoretical part, is the main goal of the research to analyse communication within the organisation. At the end of this work present proposals that would lead to more effective communication and thus leading to increased work productivity and improvement of work environment based on findings from the questionnaires and interviews.
Klíčová slova:
informace; Komunikace; komunikační kanály; komunikační model; neverbální komunikace; verbální komunikace; vnitropodniková komunikace; zpětná vazba