Název: Marketingové procesy ve stavebnictví
Překlad názvu: Marketing processes in the construction industry
Autoři: Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová analýza; marketingová komunikace; marketingový výzkum.; stavební podnik; stavební trh; zákazníci; construction company; construction market; customers; Marketing; marketing analysis; marketing communication; marketing research.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62835

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-256329


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet