Název:
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Turkish Airliners
Autoři:
Fritsch, Daniel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii Turkish Airlines, který je nejlepší evropský letecký dopravce s jeho hlavní základnou v Istanbulu na letišti Atatürk. Práce taktéž zahrnuje rozbor leteckého průmyslu a navrhuje marketingový přístup pro rozvoj povědomí a zvýšení prodeje společnosti Turkish Airlines. Diplomová práce se skládá ze tří částí teoretické, praktické a návrhové části.
Diploma thesis is focus on marketing strategy of Turkish Airlines, the best European airline carrier with its main hub in Istanbul Ataturk Airport. Author covers analysis of airline industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales of Turkish Airlines. Diploma thesis consists of three parts theoretical, practical and proposal part.
Klíčová slova:
Airline industry; Istanbul; marketing; social media; Turkey; Turkish Airlines; Istanbul; Letecký průmysl; marketing; sociální media; Turecko; Turkish Airlines
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62266