Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Bobinie Photography
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction for Bobinie Photography
Authors:
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Bobinie Photography. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení hlavních marketingových pojmů, metod a technik marketingového výzkumu, dále se pak soustředí na zákazníkovu spokojenost a služby. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit návrhy k zajištění stability a rozvoje.
This bachelor´s thesis focuses on marketing research of customer satisfaction for Bobinie Photography. Theoretical part thesis pursues to define marketing concepts, methods and techniques of marketing research, further it is concentrated on customer satisfaction and services. Practial part provides analysis of customer satisfaction mediated pursuant of questionnaire. The aim of bachelor´s thesis is to valorize theoretical knowledge together with practical analysis and define proposals to ensure pernament progress and stability.
Keywords:
customer satisfaction; marketing; marketing research; questionnaire; service; dotazník; marketing; marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61425