Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis
Autoři: Havlenová, Jana ; Ing.Stanislav Novotný (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; dotazník; marketing; procesní řízení zákazníka; trh; Zákazník; analysis; Customer; customer relationship management; market; marketing; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33946

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248204


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet