Název:
Sponzoring a reklama jako zdroj financování fotbalového klubu
Překlad názvu:
Sponsorship and Advertising as a Source of Football Club
Autoři:
Vašendová, Dominika ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na financování sportovního klubu. Jedním ze dvou primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Práce se zabývá podstatou a smyslem sponzoringu, jeho typy a cíli. Neoddělitelnou součástí financování sportovního klubu je jeho reklamní využití. Tato část práce charakterizuje druhy a cíle reklam a tvorbu reklamní kampaně. Cílem této bakalářské práce je analýza sportovního sponzoringu a reklamy jako komunikačního nástroje sponzorských společností.
Objective of this bachelor’s thesis is fading of a professional sports club. Sponsorship is one of the most essential fundraising sources. The thesis aim to principles and sense of sponsorship, its models and targets. The next part describe sports club utilization as a mean of advertising. It charakterize advert forms and advertising campaign creation. The most importatnt section of the thesis is sponsorship and advertising analysing as a donator's communication device.
Klíčová slova:
Fotbal; reklama; sponzoring; SWOT analýza; zdroje financování; advertising; fading; Football; sponsorship; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/20813