Název: Návrh reklamní kampaně společnosti SAMOHÝL OLOMOUC a.s.
Překlad názvu: Proposal of Advertising Campaing for Company SAMOHÝL OLOMOUC a.s.
Autoři: Hudek, Martin ; Horáková, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; komunikační mix; marketing na sociálních sítích; marketingový mix; marketingový průzkum; reklamní kampaň; SWOT analýza; advertising campaign; communications mix marketing survey; marketing mix; marketing on social networks; SWOT analysis; the target group

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28051

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247743


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet