Název:
Firemní web jako nástroj marketingu
Překlad názvu:
Corporate Web Sites as a Marketing Tool
Autoři:
Sušil, Zbyněk ; Válek, Kamil (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svoje vlastní internetové stránky, ale není s nimi spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její web a dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. Zabývá se také návrhem změn informačního schématu za účelem zpřehlednění webu.
This master’s thesis is aimed to solve the problems of a company running its own web sites that does not fulfill their original intentions. This thesis covers the suggestions how to make the web more visible and how to reach better positions in searching engines. This also involves the proposal of inform scheme changes to increase the lucidity of the web.
Klíčová slova:
bannerová reklama; e-marketing; internetová reklama; Internetový marketing; klíčová slova.; PPC; SEM; SEO; banner advertising; e-marketing; internet advertising; Internet marketing; keywords.; PPC; SEM; SEO
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6423