Original title:
Analýza výběrového řízení na komunikační agenturu
Authors:
Dvořáková, Marie ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Otevřel, Lukáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce je provedení komplexní analýzy průběhu výběrového řízení na komunikační agenturu, včetně rozboru strategických agenturních dokumentů a právního ošetření výběrového řízení. Práce dále obsahuje komparaci doporučovaných standardů a praxe v ČR a analýzu konkrétního výběrového řízení, zahrnující i identifikaci případných chyb a doporučení na zlepšení postupu. Práce potvrzuje výchozí hypotézu o tom, že dodržování doporučených standardů pomůže oběma stranám nacházet korektním a etickým způsobem vhodné partnery pro dlouhodobou spolupráci.
Keywords:
komunikační agentura; reklama; tendr; výběrové řízení
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4391