Original title:
Profesionální image - jeho vliv, principy a možnosti utváření
Translated title:
Professional Image - its Influence, Principles, and Possibilities of Creation
Authors:
Vaško, Michal ; Kučerová, Věra (referee) ; Franková, Emilie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá teoretickou definicí profesionality a důležitosti tvorby jejího dojmu v praxi, analyzuje profesionální úroveň společnosti fungující na trhu a aplikuje na ni prakticky tuto teorii pro zvýšení úrovně jejího profesionálního image.
This bachelor´s thesis is concerned in theoretical definition of professionalism and the importance of its creation in practices, analyzes professional level of a company existing on market and applies the theory to the company in order to enhance the company´s level of professional image.
Keywords:
Customer; Image; Impression; Professionalism; Stance; Dojem; Image; Profesionalita; Přístup; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1791