Název:
Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
Překlad názvu:
The Work of BVV Trade Fairs Brno Co in Marketing Presentation of the Company
Autoři:
Dospíšilová, Klára ; Ostrá, Jana (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
The bachelor’s thesis describes the task of the marketing in the trade fair’s field and then it analyzes BVV Trade Fairs Brno Co, more precisely International building fair. The results of the work are proposals and their realization will lead to next advancement of the company and trade fairs.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; Mezinárodní stavební veletrh; veletrh; communication mix; International building fair; marketing; trade fair
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15344