Original title:
Návrh komunikačního mixu podniku
Translated title:
The Proposal of Marketing Communication Mix
Authors:
Lesáková, Barbora ; Vacková, Světlana (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu Restaurace U Panských. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu prostředí podniku, jeho marketingový a komunikační mix. Třetí část této práce obsahuje návrh komunikačního mixu a analýzu rizik, které souvisí se zavedením nového komunikačního mixu.
The diploma thesis deals with the proposal of marketing communication mix of Restaurant U Panských. The first part contains theoretical knowledge from the literature, the second part is focused on the analysis of the business environment, the marketing and communication mix. The third part of this diploma thesis includes a proposal of marketing communication mix and risk analysis related to the introduction of new communication mix.
Keywords:
advertising; communication mix; customer.; Marketing; marketing mix; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; reklama; zákazník.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59234