Název: Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
Překlad názvu: Monitoring the effectiveness of marketing in the construction company
Autoři: Čermák, Pavel ; Aiglová, Petra (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bankovní záruka; cena; dodavatel; investor; Marketing; nabídka; poptávka; pozastávka.; stavební podnik; stavební zakázka; subdodavatel; veřejná zakázka; bank guarantee; construction company; construction contract; demand; investor; Marketing; pricing; procurement; subcontractor; supplier; supply; the retention .

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/57792

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-240393


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet