Název:
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
Překlad názvu:
Monitoring the effectiveness of marketing in the construction company
Autoři:
Čermák, Pavel ; Aiglová, Petra (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce je zaměřená na sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku. Cílem práce je porovnání efektivnosti investic do marketingu v případě nového a stálého zákazníka. Výstupem práce bude porovnání množství vynaložených investic do marketingu v kontrastu získávání stále nových a udržení stávajících zákazníků při dosažení stejného zisku.
This thesis deals with monitoring the efficiency of marketing at construction company. The aim of the work is comparing the effectiveness of investments in marketing for the new and regular customers. The output of work is matching of the amount of investments made in marketing in contrast obtaining new and retaining existing customers during achieving the same profits.
Klíčová slova:
bankovní záruka; cena; dodavatel; investor; Marketing; nabídka; poptávka; pozastávka.; stavební podnik; stavební zakázka; subdodavatel; veřejná zakázka; bank guarantee; construction company; construction contract; demand; investor; Marketing; pricing; procurement; subcontractor; supplier; supply; the retention .
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/57792