Název: Pokročilý rendering pomocí knihovny OpenSceneGraph
Překlad názvu: Advanced Rendering in OpenSceneGraph Library
Autoři: Ondruška, Jiří ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: detekce hran; GLSL; graf scény; hloubková mapa; laplaceův operátor; nerealistické zobrazení scény; normálová mapa; OpenGL Shading Language; OpenSceneGraph; OSG; posun vertexu; sobelův operátor; vodní hladina; cartoon; cartooning; cel-shading; depth map; displacement; edge detection; fresnel; GLSL; image processing; laplacian; normal map; OpenGL Shading Language; OpenSceneGraph; OSG; robertcross; shader; sobel; toon; water surface

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54675

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-237625


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet