Název: What students expect and what they see: ideology, identity and the Double Auction classroom experiment
Autoři: Austin, Andrew ; Wilcox, N. T.
Typ dokumentu: Výzkumné zprávy
Rok: 2003
Jazyk: eng
Edice: CERGE-EI research seminar series.
Abstrakt: Many economists find that classroom experiments using the Double Auction (DA) trading institution are an effective pedagogical tool in introductory economics classes.
Klíčová slova: hodnocení; Double Auction classroom experiment; evaluation; expectation
Číslo projektu: KSK9058117 (CEP)
Poskytovatel projektu: GA AV ČR

Instituce: Národohospodářský ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0053555

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-23641


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Národohospodářský ústav
Zprávy > Výzkumné zprávy
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2021-11-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet